NOWA STRONA I NOWY SYSTEM REZERWACJI

INFORMUJEMY, ŻE Z DNIEM 1 CZERWCA 2019 ROKU, PEŁNA OFERTA KAJAKOWA I NIE TYLKO, UMIESZCZONA JEST NA STRONIE

WWW.WYCIECZKI.SZCZECIN.PL

Jest to naz nowy system rezerwacji wycieczek i spływów, z możliwością płatności szybkimi przelewami on-line, kartami płatniczymi i kredytowymi. Niniejsza strona staje się tym samym serwisem archiwalnym.

KAJAKOWY WRZESIEŃ
Informacje ogólne

W tym sezonie co weekend organizowana jest wycieczka lub event. Nie inaczej było podczas ostatniego weekendu. W sobotni poranek wraz z grupą Cargotec Poland ruszyliśmy na Miejską Trasę Kajakową "W Krainie Kanałów" po Międzyodrzu. Lekki wiaterek i słońce towarzyszyło nam przez całą drogę. Piękny wrześniowy dzień. Po dopłynięciu do Siadła Dolnego, tradycyjnie ruszyliśmy na pierożki "U Danuty". Tym razem rządziły nadziewane borówkami, śliwkami oraz tradycyjne ruskie. Po posilku, wrociliśmy do STG Dziewoklicz, gdzie czekało już ognicho o turystyczny posiłek. ZDJĘCIA.

A w niedzielę, odbyła się ostatnia wycieczka Miejską Trasą Kajakową Szlakiem Robiena w sezonie 2015. Przybyło 9 śmiałków i ruszyliśmy na podbój Dąbia. Zaatakowaliśmy Świętą od strony Dużego Dąbia, lecz około 100 metrów przed, z powodu naprawdę sporej fali poddaliśmy się i z wiatrem ruszyliśmy na dawną Plażę Mieleńską. Tutaj tradycyjny popas i uzupełnienie węglowodanów. Potem już pod faję na Regalicę. Jak tu było cichutko i fajniutko. W kilka osób wysiedliśmy na Wyspie Robiena a jeden z uczestników postawł geocacha, który znikł z ruin leśniczówki. Potem już tylko walka z wiatrem i falą na Małym Dąbiu i powrót do HOM-u. Wycieczka bardzo udana, fale urozmaiciły wyprawę, która dzięki dobrym kajakom dwukokpitowym dawała dużo frajdy :):):) Lubię takie jezioro Dąbie :):) Dobrze że wiało z południowego wschodu i wschodu, gdyż w innym przypadku musiałbym odwołać wypad. ZDJĘCIA.

Pole tego news'a

Podziel si z innymi: Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo